پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
حضور شرکت پترو آویژه در نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری استان خراسان رضوی

حضور شرکت پترو آویژه در نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری استان خراسان رضوی

- 1402/09/12

شرکت پترو آویژه توس به عنوان یک شرکت فناور در حوزه ساخت و تامین قطعات و تجهیزات دوار، استارتاپ برگزیده خراسان رضوی در سال 1401 می‌باشد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، در گفتگویی با یکی از اعضای شرکت پترو آویژه توس وی در ارتباط با این شرکت گفت: پترو آویژه توس به عنوان یک شرکت فناور در حوزه ساخت و تامین قطعات و تجهیزات دوار و همچنین ارائه خدمات فنی و مهندسی مورد نیاز صنایع نفت، گاز، پالایشگاهی، پتروشیمی و نیروگاهی کشور در حال فعالیت است.

این شرکت با تکیه بر توان نیروی متخصص،کارآمد و مجموعه تجهیزات در دسترس، می‌تواند پاسخگوی بخشی از تقاضای کشور در حوزه تجهیزات و خدمات با تکنولوژی بالای مورد نیاز صنعت کشور باشد.


وی در ادامه خاطر نشان کرد: پترو آویژه در لیست تامین کنندگان و سازندگان مجاز وزارت نفت EP و همچنین در لیست منابع بیش از 40 شرکت زیر مجموعه وزارت نفت می‌باشد.


کارشناس شرکت پترو آویژه در ارتباط با خدمات و محصولات این شرکت گفت: ساخت و تامین قطعات و تجهیزات دوار شامل انواع پمپ‌ها و کمپرسورهای سانتریفیوژ، گیربکس‌های کاهنده و افزاینده، روتاری ولو و مشاوره در زمینه تامین، ساخت و راه‌اندازی انواع تجهیزات ثابت و دوار، از طراحی‌ها و مشاوره‌های پترو آویژه می‌باشد.


دانلود پیوست خبر سعیدی مقدم سعیدی مقدم